Xplora

Xplora zet sterker in op online ondersteuning

16 mei 2019

Xplora wil studenten in de nabije toekomst flexibeler kunnen ondersteunen bij diverse informatievragen. Dat betekent onder andere dat je je informatievraag ook online moet kunnen stellen. Xplora gaat daarvoor werken met een centrale helpdesk via telefoon, WhatsApp en e-mail. De openingstijden van de voorzieningen in Xplora blijven hetzelfde en op piektijden vind je natuurlijk een medewerker bij de balie in Xplora.

Omdat de organisatie nog volop met de herinrichting bezig is wisselen de tijden dat de balie bezet is tot aan de zomervakantie. Kijk voor de meest actuele ondersteuningstijden van al onze locaties op onze Xplora-site.

Een antwoord op veel vragen kun je vinden op xplora.avans.nl. Of neem contact met ons op via WhatsApp 06 – 22 31 91 00 of e-mail xplora@avans.nl.

Laatst bijgewerkt op 16 mei 2019.